.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ وزیر صنایع به برخی شایعات

وزير صنايع و معادن گفت: مهمترين دليل ادغام وزارتخانه‌هاي صنايع و معادن و بازرگاني تلاش براي افزايش بهره‌وري و راندمان اقتصادي كشور است و تجارت در خدمت توليد، باعث رشد اقتصادي و افزايش صادرات كشور مي‌شود.

به گزارش ايسنا، علي‌اكبر محرابيان، وزير صنايع و معادن، امروز در حاشيه ديدار خود با وزير امور خارجه ونزوئلا توضيح داد: كميته مشتركي بين وزارت صنايع و معادن، وزارت بازرگاني و معاونت منابع انساني رياست جمهوري تشكيل شده تا ساختار وزارتخانه جديد حاصل از ادغام وزارتخانه‌هاي صنايع و معادن و بازرگاني را تعيين كند و ما با يك برنامه قوي در اين كميته حضور داريم.

محرابيان با اشاره به اين ‌كه در چهار سال گذشته بيش از هفت بار با رييس‌جمهوري درباره ضرورت ادغام وزارتخانه‌هاي صنايع و معادن و بازرگاني صحبت كرده، گفت: ايران داراي جمعيت جوان زيادي بوده و سرمايه‌گذاري در بخش توليد، باعث ايجاد اشتغال بيشتر شده و ارزش افزوده بخش اقتصاد را نيز بالا مي‌برد.

*** پاسخ به برخي شايعات

وزير صنايع درباره برخي شايعات مبني بر ادغام سازمان هايي مانند موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران و سازمان حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان اظهار كرد: در كميته مشترك، همه دیدگاه ها بررسي و سرانجام، تصميماتي گرفته مي‌شود كه به نفع اقتصاد كشور است؛ البته اين ‌كه برخي شايعات با كمك ابزار رسانه ايجاد شوند از نظر ما كار درستي نيست.

*** توجه ويژه به بخش معدن

محرابيان در پاسخ به سوال ايسنا درباره وضعيت بخش معدن پس از ادغام صنايع و بازرگاني نيز عنوان كرد: بخش معدن در چند سال اخير روند رو به رشدي داشته و حتما در فرايند ادغام به اين بخش توجه ويژه مي‌شود.

وزير صنايع و معادن خاطرنشان كرد: ادغام وزارتخانه‌هاي صنايع و معادن و بازرگاني مورد حمايت دولت و مجلس بوده و هدف اصلي از انجام آن افزايش بهره‌وري در اقتصاد كشور است، زيرا ادغام باعث افزايش بیشترین استفاده از ظرفيت‌هاي بخش توليد مي‌شود.

محرابيان در عين حال به زمان دقيق اصلاح ساختار وزارتخانه جديد حاصل از ادغام اشاره‌اي نكرد و گفت: زماني كه كار كارشناسي كميته مشترك به پايان برسد، وزارتخانه جديد و ساختار آن به طور كامل مشخص مي‌شود.

وي تأكيد كرد: ‌ادغام صنايع و بازرگاني موضوعي اتفاقي نبوده و از مدت ها پيش، روي آن كار شده و اميدواريم فرايند ادغام در كوتاه‌ترين زمان ممكن انجام شود./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.